Contact Info / Websites

AIM
dog94a

Recent Movie Reviews


Brian's Got A Problem Brian's Got A Problem

Rated 5 / 5 stars

really really really

GOOD.



Rojo Rojo

Rated 3.5 / 5 stars

i loved the beggining

but i was thinking this was going to be totally different, with that art style, that c haracter, and that song, you could have done SO much it was geniuos untill the maggots came in then it was just like wtf

even just showing that guy walking thru the city wudof been awsome

anything but that..



Awesome Video Games Ep32 Awesome Video Games Ep32

Rated 5 / 5 stars

I LOOOOOVED THE GAME GENIE!!!!!!!

omg i totally forgot about that till today THANK YOU SO MUCH!!!!!!!


Recent Game Reviews


The Roslin Station The Roslin Station

Rated 5 / 5 stars

i dont really understand

what i played was great and was really scary, but is it really just basically a slideshow that you click through? because thats what it felt like, its not bad at all but im just wondering if there ws some GAME part that i was missing


People find this review helpful!

The Unfair Platformer The Unfair Platformer

Rated 5 / 5 stars

SHUUUUWEEEET!

I BEAT IT U HOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!



Momentum Missile Mayhem Momentum Missile Mayhem

Rated 5 / 5 stars

very very goood

its just5 way too easy too end ur game by blowing up a nuke truck near you, i cant get past level 12 b/c that always happenes

but it was sooo good so its okay


Recent Audio Reviews


Phillip J. Fry Phillip J. Fry

Rated 4 / 5 stars

its good but

it doesnt realy have a feel at all like futurama, i get that its like got all the same basic notes and stuff, but this definitly doesnt get a vibe anything like the show

its still a good song tho



Infernal (loop mix) Infernal (loop mix)

Rated 3.5 / 5 stars

hey thats pretty good

but you gotta wonder, when is it TOO much?



We've Lived Here... We've Lived Here...

Rated 5 / 5 stars

THIS IS MY FAVORITE TYPE OF MUSIC!

MAKE MORE PLEASE!


ZOMGBIE responds:

I'm glad you like it. The only problem is, I really don't know what to call it so making more of that style would be difficult. But I'll keep making music if that's what you actually meant.